Bonifatiuspenning voor Klaas en Annie Teerenstra

29 mei 2024

Op zaterdag 13 april aan het eind van de viering werden Klaas en Annie Teerenstra in het zonnetje gezet. Zij ontvingen de Bonifatiuspenning. Dit is een bisschoppelijke onderscheiding voor parochianen die zich voor lange tijd met grote inzet verdienstelijk maken.

Wat doen ze dan, een kleine opsomming: koster, lector ,assisteren bij uitvaarten, schoonhouden zaal, toilet en kerk, kerststal opbouwen, bezoekersgroep en verdere kleine klusjes. En dat ze dit al heel veel jaren met grote inzet doen, vinden we geweldig!

Klaas en Annie van harte gefeliciteerd en we hopen dat het nog maar even door mag gaan.

Namens de locatieraad Heeg – Cees van der Tol