Sneek

Welkom op de pagina van onze parochielocatie in Sneek. Hier kunt u meer informatie vinden over onze gemeenschap, onze vieringen en de activiteiten die wij organiseren. Of u nu al lange tijd lid bent van onze parochie of nieuw bent in de omgeving, wij heten u van harte welkom en nodigen u uit om deel te nemen aan onze geloofsgemeenschap. Mocht u vragen hebben of meer willen weten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit u te ontmoeten.

Onze kerk is te vinden aan de Singel 62 in Sneek.

Meer informatie over locatie Sneek

Ledenadministratie