Doe mee

Meebidden

In het portaal van de kerk staan op een groot bord de intenties geprikt van mensen die de Martinus aan de Singel bezoeken. Bovenaan het bord staat: De Sint Martinuskerk bidt met u mee. Er zijn veel manieren waarop u kunt bijdragen aan het parochieleven en één daarvan is het gebed, voor uzelf of voor anderen waar u over inzit. Bidden is sowieso goed voor lijf en leden. U kunt uw zorgen aan God voorleggen in het vertrouwen dan Hij naar u luistert. En, wie weet, kunt u het dan weer wat loslaten.

Financieel bijdragen

Elk jaar houdt de parochie in januari de actie Kerkbalans maar u kunt uiteraard altijd bijdragen aan de parochie door middel van de collecte tijdens de vieringen of door de parochie te gedenken door middel van een legaat. We laten u graag weten hoe dat in zijn werk gaat. Neem daarvoor contact op met het secretariaat.