Een locatie huren

De verschillende locaties in onze parochie zijn ook te huur. Hieronder vind u foto’s en informatie per locatie. Neem contact met ons op als u geïnteresseerd bent.

Sint Jozefkerk, Heeg

Onze Sint Jozefkerk in Heeg is beschikbaar voor vele doeleinden, zoals: een huwelijksviering, uitvaart, presentatie of concert.

Sint Martinuskerk en parochiehuis Sneek

De Sint Martinuskerk (1871 architect J.P.H. Cuypers) is beschikbaar voor vele doeleinden bv. voor concerten of lezingen. De kerk heeft ongeveer 600 zitplaatsen en bevindt zich midden in het centrum van Sneek. Er is volop parkeergelegenheid in de buurt van de kerk.

Naast de kerk is ook het parochiehuis, het Martinushuis, te huur, gelegen aan de Harinxmakade no. 12 te Sneek (achterkant van de Sint Martinuskerk). Het huis is zeer geschikt voor uw vergaderingen, cursussen, studiedagen en creatieve workshops en beschikt over 6 gevarieerde zalen met verschillend karakter.

Neem contact op

Met onderstaand contactformulier kunt u contact met ons opnemen:

Naam