Parochieviering op Hemelvaartsdag in Blauwhuis

9 mei 2024, 10:00 uur

PAROCHIEVIERING OP HEMELVAARTSDAG
IN BLAUWHUIS

Op Hemelvaartsdag, donderdag 9 mei, vieren we als parochie de Eucharistie in de Sint Vituskerk te Blauwhuis. Het Antoniuskoor verzorgt de liturgische gezangen

o.l.v. Frits Haaze en de beide orgels worden bespeeld door Doeke van Wieren en uw beide pastores zullen voorgaan. U bent natuurlijk van harte welkom.

De feestelijke Mis begint om 10.00 uur.

Na de Mis is er deurcollecte voor de Nederlands Missionaris én gelegenheid tot ontmoeting bij de koffie. We hopen op mooi weer. Wie weet zijn er dan ‘dauwtrappers’ onder ons.

Pastoor Peter van der Weide