Training webredactie Antoniusparochie

14 maart 2024

Op woensdagavond 13 maart kwamen de webredacteuren uit de vier locaties bijeen in Sneek. Ze kregen daar een training in het schrijven van activiteiten en berichten voor de website. Er was taart voor alle deelnemers om de start van de nieuwe website en hun aandeel daarin te vieren.

De webredactie bestaat uit personen uit de vier locaties. Therèse Huitema uit Blauwhuis, Reinou van der Tol (dit keer vervangen door Henriet van der Tol) uit Heeg, Gerda van den Hengel uit Reahûs en Ans Hiemstra uit Sneek. Daarnaast maakt Sicco Rypma als webbeheerder deel uit van het webteam. Renate Dümmer nam deel als degene die namens de parochie de portefeuille communicatie beheert.

Pastoor Peter van der Weide toonde zijn belangstelling door de hele training bij te wonen en zo enige webtechnische inzichten op te doen. De training werd gegeven door Sipke Draisma, secretaris van de parochie en gepensioneerd communicatieadviseur.

Op de foto v.l.n.r. Gerda van den Hengel, Therèse Huitema, Sicco Rypma, Ans Hiemstra, pastoor Van der Weide, Renate Dümmer, Henriet van der Tol en Sipke Draisma