Livestream Heeg sneller toegankelijk

26 september 2024

De livestream van de weekendvieringen vanuit de Sint Jozefkerk in Heeg is nu sneller toegankelijk gemaakt voor alle bezoekers van de website. Als u bovenin de homepage ‘Wat we doen’ aanklikt, dan kunt u meteen de livestream aanklikken.

Omdat de Sint Jozefkerk de enige kerk is in onze parochie die een livestream aanbiedt, wilden we die livestream beter toegankelijk maken voor alle parochianen en andere bezoekers van de website.

Op de locatiepagina van Heeg was er al een verwijzing naar de livestream opgenomen. Ook die verwijzing is nu opvallender gemaakt.