Martinuskerk Sneek weer op TV!

28 juli 2024, 10:00 uur

Op zondag 28 juli wordt de Hoogmis uitgezonden door de KRO/NCRV via de TV. De Mis begint dan om 10.00 uur!

De gezangen worden verzorgd ons Vakantiekoor o.l.v. Frits Haaze met begeleiding van en solo- harpspel door Marije Fijselaar!

We hopen er samen een mooie viering van te maken met alvast dank aan allen die eraan meewerken.

Dus als u kunt… graag in de kerk en niet thuis voor de buis. Daar zitten er al genoeg en u kunt het later altijd weer even terugzien via uitzending gemist!

Pastoor Peter van der Weide