21 juni 2026, 10:00 uur
Op zondag 21 juni wordt de Hoogmis uitgezonden via de TV door de KRO/NCRV. De viering begint dan om 10.00 uur. Onze beide Gemende koren Intermezzo en Sint Caecilia zullen zingen o.l.v. Gerard van Beij Ochtend PROGRAMMA ‘Myn Moaiste’
09.30 – 11.00 uur Pastorietuin. Gratis koffie met lekkers op het tuinterras.
Kunst, fruit, boeken, schilderen, selfy’s maken, antieke auto en trekker,
Optreden Jong Advendo
11.00 uur Sint Vituskerk. Jeugdorkest Nij Kabaal, korte ‘mijn mooiste’ filmen,
Op de catwalk: ‘myn moaiste’ herinneringen, fytsfamkes, sterke verhalen enz.
11.55 oere Slot ♫ Never walk alone ♪
====================================================
13:30 – 16:30 Monumentendag | Tsjerkepaad in de monumentale Sint Vituskerk
19:00 Viering onder de bomen bij de kerk mmv koor en blazers Fanfare Blauwhuis