Maria Tenhemelopneming en herdenking Gerard Reve in Greonterp en Blauwhuis

Traditionele Kleine Plechtigheid
15 augustus 2024, 15:00 - 20:00 uur

Viering Maria Tenhemelopneming en herdenking van het leven en werk van schrijver, Maria aanbidder, Gerard Reve

15.00 uur Bloemlegging bij Maria, gedichten Gerard Reve in Sint Vituskerk Blauwhuis
16.00 uur Rode wijn en voordracht teksten Gerard Reve bij de Klokkentoren t.o. Huize het Gras in Greonterp.
17.30 uur Borrel in café de Freonskip Blauwhuis
19.00 uur Mariaviering in de Sint Vituskerk te Blauwhuis, olv pastoor Peter van der Weide.

Meld je aan