GEVRAAGD VOOR DE KERSTMARKT IN DE SINT MARTINUSKERK VAN SNEEK

7 december 2024, 11:00 uur

Zaterdag 7 december a.s. vindt er van 11.00-16.00 uur een gezellige kerstmarkt plaats in de St. Martinuskerk aan de Singel te Sneek.

Voor deze markt vragen wij of u nog heiligenbeelden, kerststallen, oude kerstballen en accessoires zoals sieraden, tassen, sjaals etc. hebt liggen?

U kunt dit op alle vrijdagochtenden tussen 09:00 en 11:00 uur naar de pastorie brengen. We danken u alvast hartelijk.

• HEILIGENBEELDEN
  • KERSTSTALLEN
  • OUDE KERSTBALLEN
  • ACCESSOIRES

Een uniek gebeuren waar u in onze kerk bij 40 stands allerlei leuke (kerst)artikelen kunt kopen.