Bijzondere Kruiswegwandeling 9 maart

9 maart 2024, 16:00 uur
Op zaterdag 9 maart wordt een grote groep Volendammers in het parochiehuis van Sneek ontvangen. Ze zullen kennismaken met Sneek en wandelen uiteraard de kruisweg.

Van 16.00 tot 16:45 uur is er een programma ter afsluiting in de St. Martinuskerk. Dit programma is voor iedereen vrij toegankelijk. Commissaris van de Koning Arno Brok zal een lezing geven die geïnspireerd is op het thema Kruisweg. Het programma wordt omlijst met muziek en zang van Adri de Boer en dans van de balletgroep Attitude van het Atrium o.l.v. Jacqueline Veldhuis. Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een consumptie “na te praten”.

De gasten uit Volendam worden na afloop getrakteerd op een eenvoudige maaltijd, bereid door parochianen van Irakese komaf.