Standhouders gezocht voor kerstmarkt in Sint Martinuskerk a/d Singel te Sneek

7 december 2024

Op zaterdag 7 december 2024 vindt er in de Sint Martinuskerk a/d Singel te Sneek voor de 7e keer een sfeervolle en overdekte kerstmarkt plaats van 11:00 tot 16:00 uur. Er is ruimte voor meer dan 40 standhouders waar bezoekers prachtige, creatieve, lekkere en mooie (kerst)cadeautjes kunnen kopen, zowel voor zichzelf als om iemand te verrassen met een uniek cadeau.

Er worden standhouders gezocht die items in kerstsfeer verkopen, zoals retailproducten, sieraden, cadeauartikelen en handgemaakte creaties. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar maar vol=vol!.

Wie geïnteresseerd is in het verkopen van leuke spullen op deze kerstmarkt, kan zich z.s.m. aanmelden via e-mail: communicatie@sintantoniusparochie.nl

Vermeld hierbij naam, telefoonnummer en de producten die aangeboden worden. Er wordt gestreefd naar een exclusieve markt met een gevarieerd aanbod