Terugblik: Garageverkoop Sint Martinuskerk Sneek

3 juli 2024

Met een mooi opbrengst van ruim 600 euro was de garageverkoop van zaterdag jl. weer een groot succes! Een mooi servies, speelgoed, kleding of dat ene boek wat je altijd al had willen lezen: het was allemaal te vinden in de prachtige pastorietuin. Na de opening ging de verkoop vol van start en al snel liepen de eerste tevreden kopers met hun aankopen weer naar huis. Naast keiharde onderhandelingen over de prijs was er natuurlijk ook ruimte voor leuke gesprekken of bijpraten met bekenden. Met de ‘”vul je shopper voor 1 euro”-actie werden nog de laatste pareltjes verkocht en konden de deuren van de garage weer gesloten worden.